VÃ¥r historikk

Vi har nytt hvert øyeblikk underveis!

Hassan H trafikkskole

- For øyeblikket tilbyr vi opplæring i følgende førerkortklasser:

- Klasse B: Manuell og automat

- Vi tilbyr ogsÃ¥ opplæring i trafikalt grunnkurs og førstehjelp.

Faglig leder/kjørelærer: Haroon Walayat

- Jeg er utdannet som kjørelærer og faglig leder. Med en lang bakgrunn som bussjÃ¥før og kjørelærer har jeg god erfaring og kompetanse i forbindelse med veiledning og pedagogisk læring. MÃ¥let vÃ¥rt er at du som elev fÃ¥r god opplæring i trafikkreglene og lærer gode holdninger i trafikken slik at du kan ta gode selvstendige beslutninger. Det skal være en lærerik, men ogsÃ¥ en prosess du skal nyte!

Hvorfor Hassan H trafikkskole?

Hovedoppgaven vår er at du blir trafikksikker og at du har de kunnskaper og ferdigheter, den selvinnsikt og risikoforståelsen som er nødvendig. Det kreves at du får en grundig opplæring i trygge omgivelser.

Vi er der for deg helt fra du starter til du får førerkortet i hånden! Du vil få tett oppfølgning og for å få det til setter vi god kommunikasjon og konstruktiv veiledning mellom lærer og lev høyt. Underveis vil lærer og elev sette opp en plan: hva det må øves mer på både privat og med lærer og det skal lyttes på alle type innspill og slik håper vi at du får all den hjelpen du har krav på og i henhold til læreplanen.

Ta kontakt for mer informasjon!